Certificazione CE Mezza maschera filtrante di particelle (6002A KN95) fabricatori è fornitori |BDAC
banenr

Semi-maschera filtrante di particelle (6002A KN95)

Mudellu: 6002A KN95
Stile: tippu plegable
Tipu di vestizione: testa appesa
Valve: nimu
Livellu di filtrazione: KN95
Culore: biancu:
Standard: GB2626-2006
Specificazione di u pacchettu: 50pcs / box, 600pcs / carton


Detail di u produttu

infurmazione

INFORMAZIONI SUPPLEMENTARI

Composizione materiale
A superficia di a superficia hè 45 g di tela non-tessuta.A seconda capa hè 45 g di cuttuni d'aria calda.U terzu stratu hè 30g materiale di filtru KN95.A capa interna hè 50 g di tela non-tessuta.


  • Previous:
  • Next:

  • KN95 hè una valutazione di prestazione sottu u standard cinese GB2626: 2006 (Equipatura di prutezzione respiratoria - Respiratore di particelle purificante d'aria senza alimentazione), i cui requisiti sò largamente uguali à u standard europeu BSEN149: 2001 + A1: 2009 per maschere FFP2.

    Stu standard naziunale obligatoriu specifica i requisiti tecnichi per a Proteczione Respiratoria - Respiratore di particelle di purificazione di l'aria senza alimentazione, è questi requisiti tecnichi includenu esigenza generale, verificazione di l'aspettu, efficienza di filtru, prestazione di fuga interna, resistenza respiratoria, valvola di espirazione, spaziu mortu, campu visuale, imbragatura di a testa, parti di cunnessione è di cunnessione, lente, tenuta à l'aria, inflammabilità, pulizia è disinfettazione, prestazioni pratiche, infurmazione furnita da u fabricatore è pacchettu.

    Classificazione è Marcatura sottu GB2626: 2006
    1.Classificazione di pezza faccia
    A pezza facciale deve esse classificata secondu a so struttura, cumpresa a pezza facciale dispunibile, a mezza pezza di faccia rimpiazzabile è a pezza full-face.
    2.Filter categurizazione di l'elementu
    L'elementu di filtru deve esse categurizatu secondu l'efficienza di u filtru, cumprese a Category KN è a Category KP.Category KN hè aduprata solu per filtrà particeddi non oleosi, è Category KP hè aduprata per filtrà particelle oleose è particelle non oleose.U respiratore KN95 hè un respiratore cù efficienza di filtrazione di più di 95% per particelle non oleose.
    3.Classificazione di elementi di filtru
    L'elementu di filtru deve esse classificatu secondu i livelli di efficienza di filtru datu in a tabella sottu.

    CATEGORIA DI FILTER ELEMENT CLASSIFICAZIONE DI ELEMENT FILTRE
      FACEPIECE DISPOSABLE PIECE A MEZZA FACCIA SOSTITUIBILE PIECE FULL FACE
    Categoria KN KN90
    KN95
    KN100
    KN90
    KN95
    KN100
    KN95
    KN100
    Categoria KP KP90
    KP95
    KP100
    KP90
    KP95
    KP100
    KP95
    KP100

    4.Marking U pezzu di a faccia deve esse classificatu secondu a so struttura, cumpresu u pezzu di faccia dispunibile, a mità rimpiazzabile.L'elementu di filtru di u pezzo facciale dispunibile o di u pezzo facciale rimpiazzabile deve esse marcatu per a so classe in cunfurmità cù u codice specificatu in stu standard.

    L'equipaggiu di prutezzione respiratoria, Respiratore di particelle di purificazione d'aria senza alimentazione (GB 2626 - 2006) hè u standard cinese chì dice KN95.U KN95 hè u standard cinese largamente equivalente à un Filtering Face Piece FFP2.

    A sottu hè parte di u standard.

    Questa norma specifica i requisiti tecnichi, i metudi di prova è a marcatura di i respiratori anti-particulate filtrati auto-aspiratori.
    Stu standard hè applicabile à i prudutti di prutezzione respiratoria filtrati auto-assorbimentu per a prutezzione di diversi tipi di particulate.
    Questa norma ùn hè micca applicata à a prutezzione respiratoria contr'à gasi è vapori dannosi.Stu standard ùn hè micca applicatu à a prutezzione respiratoria per l'ambienti anoxici, l'operazioni sottumarine, a fuga è a lotta di u focu.

    Requisiti generale
    I materiali anu da risponde à i seguenti requisiti.
    a) I materiali in cuntattu direttu cù a faccia deve esse innocu à a pelle.
    b) I filtri sò innocui per l'omu.
    c) I materiali utilizati duveranu avè una forza abbastanza è ùn deve micca rompe o deformate durante a so vita normale di serviziu.

    U disignu strutturale deve risponde à i seguenti requisiti.
    a) Deve esse resistente à i danni strutturali è ùn deve esse micca cuncepitu, cumpostu è installatu in una manera chì pone qualsiasi risicu per l'utilizatori.
    b) A fascia deve esse cuncepita per esse regulabile, faciule da portà è da caccià, deve esse fissata in modu sicuru a maschera à a faccia, è deve esse purtata senza compressione visibile o dolore, è u disignu di a fascia di a mezza maschera rimpiazzabile è a maschera piena deve esse rimpiazzabile.
    c) Deve avè u più chjucu un spaziu mortu è un grande campu di vista pussibule.
    d) Quandu sò purtati, i lenti di u cappucciu pienu ùn deve esse sottumessi à e cundizioni chì affettanu a visione, cum'è a nebbia.
    e) A prutezzione respiratoria cù elementi di filtri rimpiazzabili, valvole inspiratorie è espiratorie è fasce per a testa deve esse cuncepita per esse facilmente rimpiazzabile è per permette à l'utilizatori di verificà l'impermeabilità di a maschera à a faccia in ogni mumentu è facilmente.
    f) U catetere respiratoriu ùn deve micca limità u muvimentu di a testa o u muvimentu di l'utilizatore, ùn deve micca interferiscenu cù l'adattazione di a maschera è ùn deve micca limità o ostruisce u flussu d'aria.
    g) A mascara dispunibile deve esse custruita per assicurà una adattazione stretta à a faccia è ùn deve esse deformata durante a so vita di serviziu.