banenr

I Stati Uniti anu allargatu di novu l'"ordine di maschere" per u trasportu publicu per via di a ripresa di l'epidemie

I Centri per u Controlu è a Prevenzione di e Malattie anu publicatu una dichjarazione u 13 d'aprile, dicendu chì, in vista di a rapida diffusione di u sottutipu BA.2 di a ceppa COVID-19 Omicron in i Stati Uniti è u ripresa di l'epidemie, l'"ordine di maschera" hè implementatu. in u sistema di trasportu publicu serà allargatu à u 3 di maghju.

L'attuale "ordine di maschera" di trasportu publicu in i Stati Uniti hè entrata in vigore u 1 di ferraghju di l'annu passatu.Da tandu, hè stata allargata parechje volte à u 18 d'aprile di questu annu.Questa volta, serà allargata per altri 15 ghjorni à u 3 di maghju.

Sicondu questu "ordine di maschera", i passageri devenu portà maschere quandu piglianu trasportu publicu in o fora di i Stati Uniti, cumpresi aerei, barche, treni, metro, autobus, taxi è vitture spartute, indipendentemente da esse vaccinati cù u novu. vaccina corona;E maschere devenu esse purtate in stanze di u centru di trasportu publicu, cumprese aeroporti, stazioni, stazioni ferroviarie, stazioni di metro, porti, etc.

U CDC hà dettu in una dichjarazione chì u statutu di trasmissione di u subtipu BA.2, chì hà cuntatu più di 85% di i novi casi in i Stati Uniti di pocu tempu.Dapoi u principiu d'aprile, u numeru di casi cunfirmati per ghjornu in i Stati Uniti hà cuntinuatu à aumentà.I Centri di i Stati Uniti per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie valutanu l'impattu di a situazione epidemica nantu à i casi hospitalizzati, i casi morti, i casi severi è altri aspetti, è ancu a pressione annantu à u sistema medico è di salute.

Rilasciatu u: 24 d'aprile di u 2022